fredag den 17. februar 2012

Little Dragon i Vega

I tirsdags blev mit koncertbehov stillet med en festlig og god koncert med pop-electronica bandet Little Dragon. Fra drømmende stemninger til visuals til energiske impulser, som gjorde det umuligt at stå stille. Igen gik jeg fra Vega, glad og mættet af en god musikoplevelse.

I nærmeste fremtid venter fastelavnskoncert med The William Blakes. Kostumet er næsten på plads, og jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar