I nærmeste fremtid venter fastelavnskoncert med The William Blakes. Kostumet er næsten på plads, og jeg glæder mig!
Cand.mag. i musikvidenskab, koordinator, kulturproducent, manager og dedikeret til musik, kunst og kultur. Jeg blogger om musik, identitet, autenticitet, fantastiske oplevelser, mine projekter som arbejdsophold i Berlin, rejser, min glæde som kronikskribent og oplægsholder. Kort fortalt alt, hvad der interesserer mig både fagligt og personligt og ganske enkelt, fordi jeg godt kan lide at videreformidle det, jeg holder af.
fredag den 17. februar 2012
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar