For nylig kom jeg hjem fra jobsøgning i Berlin. En mulighed, man har som dagpengemodtager, og som jeg så som en god mulighed for at undersøge det internationale kulturmarked. Berlin anses på nuværende tidspunkt som kunst- og kulturmetropolen over dem alle, og det var årsagen til, at jeg netop valgte den tyske hovedstad. Desuden gav det mig anledning til at styrke mit CV med perspektiver, kontakter og tysk kundskaber.
Undervejs bloggede jeg om opholdet og alle de udfordringer, sejre og oplevelser, det førte med sig. Det var en berigende tur på mange måder, og jeg er glad for, at jeg tog udfordringen op og kastede mig ud i det.
Læs mere om turen på min blog På jobjagt i Berlin.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar