onsdag den 15. februar 2012

Kronik i Magisterbladet

I forbindelse med, at jeg som så mange andre nyuddannede har følt finanskrisen på tæt hold, har jeg brugt mit positive væsen til at formidle den optimisme, som ofte kan være svær at bevare.
Derfor har jeg skrevet kronikken 'Hvorfor jeg holder af at være arbejdsløs' i Magisterbladet nr. 15.

Mit formål med artiklen har først og fremmest været at se den tvungne situation som jobsøgende fra en mere positiv vinkel sammenlignet med de mange negative og energidrænende fortællinger, som vi mødes med i medier såvel som på gaden. Min drivkraft har desuden været min skrivelyst og glæde ved at formidle til andre.

Kronikken skabte debat med billigende såvel som kraftige reaktioner, og jeg er glad for alle de kommentarer, som den førte med sig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar